پایتخت ایران شیراز

شاگرد اولی های اصفهان

پایتخت ایران شیراز

شاگرد اولی های اصفهان

خبر ورزشی آنلاین بروز سایت تفریحی سلامت پاییز دلنوشته

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

نام بهترین فیلم های 2018


Image result for ‫نام بهترین فیلم های 2018‬‎

 رالف خرابکار

قسمت اول رالف خرابکار لذت‌بخش بود، و در دومی هم قرار است همان تیم خلاق دوباره کنار هم جمع شوند و این بار جان سی ریلی که صداپیشگی رالف را برعهده دارد می‌خواهد اینترنت را از کار بیندازد. ریچ مور که به خاطر فیلم درخشان زوتروپولیس یک جایزه‌ی اسکار هم کسب کرده، مجدداً این انیمیشن را کارگردانی می‌کند. پس از انیمیشنامدادگران: ماموریت زیرزمینی، این اولین باری است که دیزنی به طور رسمی دنباله‌ای بر انیمیشن‌های خود می‌سازد (کتاب جنگل ۲ جزو این دسته حساب نمی‌شود، چون قسمت اول آن یک فیلم سینمایی نبود).
 
 
 
باز هم یک فیلم هالووینی دیگر در کنار بسیاری از عناوین هالووینی ناامیدکننده قرار است به سینما بیاید، اما مثل سایر فیلم‌های موجود در این لیست، این فیلم هم به خاطر اسامی بزرگی که بر روی آن مشغول به کار هستند هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. هالووین امسال دنباله‌ای مستقیم بر نسخه‌ی ۱۹۷۸ این فیلم می‌باشد، و حتی جیمی لی کرتیس در نقش قدیمی خود به عنوان لوری استرود ظاهر خواهد شد، شخصیتی که مجبور است در سایه‌ی مایکل میرز زندگی کند، چرا که او در قالب قاتلی با ماسک در این فیلم حضور دارد. دیوید گوردون گرین کارگردان و نویسنده‌ی این فیلم است که از فیلم‌های او می‌توان به جورج واشنگتن، همه‌ی دخترهای واقعی و جو اشاره کرد. بیش از هر چیز منتظر هستیم تا ببینیم که آیا او می‌تواند روح تازه‌ای به بدن این فرنچایز اسلشر و باسابقه بدمد یا نه.
 

 Hereditary


اگر فرد شجاعی هستید این فیلم ترسناک برای شما ساخته شده است. فیلم "موروثی" ترس را از اعماق وجود شما بیرون می‌کشد و چیزهایی که ماورالطبیعه هستند به نمایش در می‌آورد. همه‌چیز با مرگ مادر پیر یک خانواده شروع می‌شود و دختر این مادر کم کم به تمام ابعاد شخصیتی مادرش پی می‌برد در عین حال که در این بین شاهد حضور ارواح و ارتباط اعضای خانواده با دیار باقی هستیم. دیدن این فیلم، که در آن صحنه‌های ترسناکی از جمله ارواح وجن‌ها را می‌بینیم، جرات زیادی را می‌طلبد که اگر آن جرات را دارید به شما پیشنهاد دیدنش را می‌دهیم.


 
 Black Panther


در این فیلم، که یکی دیگر از شاهکارهای مارول به حساب می‌آید، شاهد حضور یک قهرمان رنگینپوست هستیم که از دنیایی دیگر، که ما به آن دسترسی نداریم، وارد دنیای ما می‌شود. آن‌ها سال‌ها از ما جلوتر و پیشرفته‌ترند اما نمی‌خواهند دنیای ما با دنیای آن‌ها تداخل پیدا کند اما همه‌چیز به سمتی می‌رود که این اتفاق باید رخ دهد. قهرمانی که در این فیلم دیده می‌شود با تکنولوژی‌هایی پیشرفته توانسته به این حد از غیر قابل شکست بودن برسد که همین امر آن را قابل باورتر می‌کند. بلک پنتر در کنار داستان سوپرقهرمانانه‌ای که دارد لحظاتی احساسی را هم به کاربرش منتقل می‌کند. اگر طرفدار فیلم‌های مارول هستید بهتر است قبل از دیدن فیلم Avengers: Infinity War 2018 این فیلم را دیده باشید.

  A Wrinkle in Time
کارگردان: Ava DuVernay
بازیگران: Oprah Winfrey, Reese Witherspoon, Mindy Kaling
تاریخ اکران: ۲۶ فوریه (۷ اسفند ۹۶)


«چین‌خوردگی در زمان» 


یک فیلم فانتزی در سبک ماجراجویی است که توسط ایوا دوورنی کارگردانی شده است. ماجرای این اثر سینمایی درباره دختری است که با کمک سه همسفر، سفری را برای یافتن پدرش آغاز می‌کند؛ پدری که پس از کشف یک سیاره جدید گم شده است. ایوا دوورنی کارگردان این فیلم پیشتر به‌خاطر کارگردانی آثاری مثل میان ناکجا (Middle of Nowhere) و سلما (Selma) مورد توجه قرار گرفته بود. او اولین کارگردان زن آفریقایی-آمریکایی است که در جشنواره ساندنس جایزه کارگردانی را تصاحب کرد؛ همچنین فیلم فانتزی چین‌خوردگی در زمان هم اولین فیلم لایو-اکشنی بود که توسط یک کارگردان زن سیاه‌پوست ساخته می‌شود و بودجه‌ای سه‌رقمی دارد.



 The Shape of Water


شالوده اصلی این فیلم مانند بسیاری از فیلم‌هایی که در خودشان هیولایی دارند در مورد علاقه یک هیولا به یک انسان زمینی است اما طرز بیان این داستان با آن چیزی که تا کنون در این دست فیلم‌ها دیده‌اید متفاوت است. هیولایی که نمی‌تواند حرف بزند در کنار زنی که از قضا آن‌هم قدرت تکلم ندارد به تکامل همدیگر کمک می‌کنند و در نهایت با زبان خودشان با هم ارتباط برقرار می‌کنند. این فیلم توانست در اسکار امسال جایزه بهترین فیلم و جایزه بهترین کارگردانی را نصیب خودش کند.



 Annihilation
کارگردان: Alex Garland
بازیگران:  Natalie Portman, Jennifer Jason Leigh, Gina Rodriguez
تاریخ اکران: ۲۲ فوریه (۳ اسفند ۹۶)

 Annihilation

فیلم سینمایی Annihilation که نام آن تحت عنوان «نابودی» هم ترجمه شده است یک فیلم علمی‌تخیلی و ترسناک روانشناختی است. فیلم براساس رمانی به همین نام نوشته جف وندرمیر ساخته شده و روایتگر سفر خطرناک یک زیست‌شناس به منطقه‌ای اسرار‌آمیز است؛ منطقه‌ای که از قوانین طبیعت پیروی نمی‌کند و اتفاقات غیرمنتظره‌ای را برای تیم سفرکننده تدارک دیده است. گرچه فیلم سینمایی نابودی از نظر تجاری فیلم چندان موفق و پرفروشی نبود اما در میان عناوینی قرار داشت که از نظر منتقدان جایگاه کاملا قابل‌قبولی را در میان فیلم‌های سال ۲۰۱۸ به خود اختصاص داد.


 Black Panther


کارگردان: Ryan Coogler
بازیگران: Chadwick Boseman, Michael B. Jordan, Lupita Nyong’o
تاریخ اکران: ۲۹ ژانویه (۹ بهمن ۹۶)

پلنگ سیاه

فیلم سینمایی «پلنگ سیاه» در سال ۲۰۱۸ تا لحظه نگارش این مقاله پرفروش‌ترین فیلم سینماهای آمریکا و دومین فیلم پرفروش جهان بوده است؛ فیلمی ابرقهرمانی که در عین موفقیت تجاری توانست نظر منتقدان را هم به خود جلب کند؛ اتفاقی که عموما به سختی درمورد فیلم‌های اینچنینی رخ می‌دهد. پلنگ سیاه براساس کاراکتری از مجموعه کاراکترهای مارول کامیکس به همین نام ساخته شده است. در این اثر سینمایی تچالا، پادشاه واکاندا در نقش پلنگ سیاه باید برسر تصاحب پادشاهی با دشمنانی سرسخت مواجه شود.
پلنگ سیاه به شکل قابل‌توجهی میان منتقدین آمریکایی تحسین شد و بعضی از نقدنویس‌های هوادار فیلم آن را بهترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ هم نامیده‌اند. در کل می‌شود گفت یک اجماع عمومی میان منتقدان آمریکایی درباره کیفیت بالای پلنگ سیاه وجود داشت. یکی از منتقدان وجود سبک منحصر به فرد که در هیچ فیلم ابرقهرمانی دیگری دیده نشده و نقش‌های منفی پیچیده و سمپاتی‌برانگیز را از جمله عوامل موفقیت فیلم ارزیابی کرده است


موفق باشید


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی