پایتخت ایران شیراز

شاگرد اولی های اصفهان

پایتخت ایران شیراز

شاگرد اولی های اصفهان

خبر ورزشی آنلاین بروز سایت تفریحی سلامت پاییز دلنوشته

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

شعر نوشته عاشقانه



شعر نوشته عاشقانه



Image result for ‫شعر نوشته عاشقانه‬‎




عاقل

 

فهم عاقل را به عاشق،

راه نیست…

هرچه گویم باز میگویی،

که چیست؟


باید اول ، ترک هشیاری کنی…

عشق را در خویشتن

جاری کنی!




هر زمان گشتی

تو مست جام عشق…

خویش را انداختی

در دام عشق!


آن زمان شاید

بدانی عشق چیست…

چون کنی

درک یکی را از دویست….!


مولانا



هر کسی لایق آن نیست که یارم باشد


دست من گیرد و با عشق کنارم باشد


گرچه چندیست که احساس غریبی دارم


نکنم من طلب عشق که عارم باشد


منم و دفتر شعری و کمی تنهایی؛


با همه مردم این شهر چه کارم باشد




 گلبن خندان


آن سو مرو این سو بیا ای گلبن خندان من

ای عقل عقل عقل من ای جان جان جان من


هوایت

در هوایت بی‌قرارم روز و شب

سر ز پایت برندارم روز و شب

روز و شب را هم چو خود مجنون کنم

روز و شب را کی گذارم روز و شب

جان و دل از عاشقان می‌ خواستند

جان و دل را می‌سپارم روز و شب



موفق باشید

  • ۹۷/۰۶/۲۱
  • khabar زنده

عاشقانه

نوشته

پرمعنا

کلام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی